Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Svar önskas

Av Ida - 19 januari 2008 22:57

Varför kan värsta sortens överklassmänniskor bete sig hur som helst? Påpeka saker om en på ett oförskämt sätt med någon slags förbehållen rätt. Som att de får vara precis hur oförskämda de vill bara för att de tillhör den så kallade toppen av de finaste.


Tror ni hon Ribbing har svar på min fråga?

 
 
Ingen bild

Malin

22 januari 2008 22:31

För att dom är klassen över såklart!!
Haha!

 
Johanna

Johanna

19 februari 2008 17:06

Hej gumman!tänkte faktiskt på dig häromdagen, mamma hade träffat din mamma, ja du fattar ;) Det är vår här med, soligt och fins och det luktar vår, komemr att gråta när det blir kallt och snö, för det blir det säkert. Måste verkligen försöka träffas snart, inte så att du ska hem till påsk eller så? Usch, nu var det alldelles för längesen. Jaja, jag har det bra. Pluggar väl mest, men förösker träna och träffa kompisarna med. Bloggar för mkt, men det såg du kanske ;) Ja, det hade varit skönt med ett jobb. Skönt att kunna komma hem och stänga av, men å andra sidan så kommer vi väl dit med så småningom. Shit, har du med sånnadär jäkla hormoner som gör sådär? Fattar exakt vad du menar, blir knäpp varje gång jag ser en bebis... För att inte tala om ringar & bröllopsklänningar, men jag håller mig på mattan änsålänge. Hoppas dock på en ring, men det får jag fortsätta hoppas på ett tag till misstänker jag ;) Har du vägarna förbi eller lite tid så får du gärna höra av dig, har ju nummret. Saknar dig vännen, hoppas att du har det bra och inte pluggar ihjäl dig. Eller tänker för mkt på de däringa människorna, dom vet inte hur dom ska bete sig bara, tänk på vad Pelle sa om skog & kött & mjölk... Fattar du vad jag tänker på? ;) Puss & Kram vännen min!

http://missvinsarp.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 25 oktober 2011 20:31

Att fartyg kapas kan jag förstå. Utländska trålare konkurerar ut lokala fiskare som får svårt att försörja sig. Så är det på västsidan av kontinenten. Och då och då skrivs det även om orsakerna till pirateriet utanför Somalia.   Att turister blir...

Av Ida - 24 oktober 2011 16:45

Det är en park mellan mig och havet. Det är två hav mellan mig och dig.   Bli inte kvar, är du snäll. ...

Av Ida - 23 oktober 2011 21:04

Här...   ... pratar man om vädret. Mycket och ofta. ... har nästan varje hus en bastu. ... säger man inga istället för inte (Tex. Det blev inga så bra det här). ... frågar man inte vad man heter utan "vems flicka är du?" ... är människorn...

Av Ida - 27 september 2011 17:38

Jag städade skrivbordet och fann ett litet paket. En bunt kartongbitar, prydligt ihopsatta med ett gummiband. Ett kinesiskt pussel som jag fick för några veckor sedan av en man utan minne.   Han kom fram till oss på cafét och bad om några minuter...

Av Ida - 23 juli 2011 21:39

De stora bruna ögonen tittade på mig. Som om de kunde se rakt igenom mig. Den knubbiga lilla handen pekade ut genom fönstret där han satt på knä i sätet. Bussen skumpade till och jag vaknade. Det knöt sig i magen. Sätet bredvid mig var tomt. Det som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards