Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Ida - 4 juli 2007 15:32

Peace and Love och Borlänge. En massa bra musik, M och H. A, H och J och alla deras vänner. Trevligt var det! Mychi trevligt. Och musiken var toppen! Jason Mraz gjorde mig euforisk och stundom okontaktbar. När hela torget sjöng "I'm Yours" var det hela så perfekt det kan bli! Och Timbuktu har ju en scennärvaro som inte går att beskriva. Hellsongs sjöng så fint i regnet att jag inte märkte av mina blöta jeans. Detektivbyrån fick mig att känna mig som en del av Amelie från Mont Martres värld. Och det är inte otrevligt precis. Ja, musikupplevelserna har varit många och goda. 


Men campinglivet har väl inte direkt imponerat. Att man kan med att slänga så mycket skräp rakt upp och med på marken! Själv tyckte jag det var riktigt jobbigt när jag inte fann någon soptunna, för det var det faktiskt ont om. Vi gjorde oss en egen.


Sista natten gjorde någon sönder vårt tält och på morgonen vaknade vi med polisavspärrningar två meter från tältet. På marken hade de lagt sopsäckar för att skydda något(bevis?). Vi anar att det skulle komma tekniker efter att campingen tömts. Misshandel, knivskärning, våldtäkt? Obehaglit var det i alla fall så vi bestämde oss för att till nästa år hyra en lägenhet. Haha, vi har redan blivit för gamla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards