Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Ida - 23 juli 2007 20:52

Ja, nu är jag hemma från helgens festivalarbete. Karlshamn och östersjöfestivalen denna gång. Dock var det inte lika roligt i år som förra året. Antagligen beror det på frånvaron av lätt berusade pojkar i lagom ålder som bosatt sig utanför vagnen. I stället fick jag dras med berusade 45-åringar som detedde sig som fjorton. Lite jobbigt faktiskt. Och pinsamt. En av dem hade med sig sin son. Riktigt tragiskt faktiskt, att se hur sonen (runt 8 år) tog hand om pappan som kappt kunde gå. Eller prata heller för den delen.


Något som var kul däremot. Jag sålde mat till Bingo Rimér! Jag tog det på stockholmskan och glasögonen. Han var förvirrad med trevlig. Vilket gjorde mig besviken. Misstänker att det är den han kopplar på för att vinna flickornas förtroende så att de klär av sig alldeles frivilligt. Men han gjorde bort sig! "Fem rullar, två utan lök. Eller nej förresten... Eller jo... Äter barnen lök?" Vad skulle jag svara på det? Jag vet inte, det är inte mina barn? Haha! Ja, stackars barn. Pappa har ingen aning. Undrar om han vet om att man behöver byta blöja, eller borsta tänderna på de små också?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards