Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Ida - 10 oktober 2008 16:47

Idag var vi lediga. Det ar Mois day. Sa dagen spenderades med Vanessa, som jag jobbar med, och forsok att hitta klader. Det gick inte sa bra, men trevligt var det. Och vi fann ett stalle dar man kunde dricka riktigt bra kaffe. Konstigt, jag som inte gillar kaffe. Men bara for att det ar svart att fa tag i saknar man det. Jag saknbar nastan Marabous vanliga mjolkchoklad. Den som fastnar som en flottig hinna i gomen.


Sedan bar det av till Host-broder (det far bli lite engelska for jag vet inte vilket svenskt ord jag skall anvanda) for att laga pizza. Mama Christine har ingen ugn sa det galler att ta tillfallet i akt att laga ugnsmat. Pizzan blev mycket bra och vi valdigt matta. Sedan tog sig en nagot reducerad styrka till Black Daimond for att dansa. Men jag blev lite besviken. Det var sa mycket vita dar. Nasta gang vill jag ga till ett annat stalle. Med lite mer kulturutbyte och inte sa mycket vastarlandska priser. Men roligt var det. Vi dansade och dansade. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards