Alla inlägg den 20 september 2008

Av Ida - 20 september 2008 14:43

Igar var det dags att ga till sjukhuset igen for att hamta resultaten fran i mandags. Jag var tvungen att byta Matatu i city och det var otroligt mycket folk. Bast att halla hart i vaskan tankte jag. Sarskilt eftersom jag var ensam. Och vit.


En dam fragade vilken buss jag skulle med och jag forklarade. Hon sa att hon skulle med samma och visade mig vagen. Jag holl hart i vaskan och gick pa bussen. Damen kom efter och satte sig bredvid mig.


- Sag du mannen som forsokte ta din vaska?


Oj! Nej, det gjorde jag inte. Men vilken tur att jag holl hart i vaskan. Och vilken tur att hon var dar. Hon hade lyckats ta tag i hans arm och det var nog det som raddade mig.


Pa kvallen igar kom Seamus. Christines yngste son. Han ar musiker och gav mig och Kirsten sin skiva forra veckan. Nar han kommer tittar inte Christine pa TV. Och gor hon det sa pratar han med mig i stallet. Toppen! Nasta vacka skall jag folja med pa deras rep. Och kanske far jag sjunga lite med dem med. Det vore kalas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards