Alla inlägg den 1 september 2008

Av Ida - 1 september 2008 23:27

Jag borjar dagen med konststycket att lasa in bagaget pa skovde tagstation for att sedan vanta i tre timmar pa taget. Under tiden hinner jag bli sa nervos att jag totalt glommer bort att ta med mig bagaget pa taget. Ja, skratta ni bara, det ar forfarligt dumt, korkat m.m Som tur ar har jag det viktigaste i handbagaget med mig och klarar mig darfor i Nairobi nagon dag.


Men problemen fortsatter. Jag flyger och klarar mig bra. Ar bara lite radd och landningen gar fint. Jag vandrar till byte sa fort jag kan och mots av att jag ar forsenad. Incheckningen hade stangt och jag for alltsa inte flyga med bokat plan. Samma problem har drabbat en annan tjej fran Sverige (vi har visst gemensamma bekanta i Uppsala, ja varlden ar liten) och vi delar nu pa ett hotellrum pa heatrow. Tre mal mat i fin restayrant och British Airways betalar. Ingen storre skade skedd allta. Och eftersom jag trodde det varsta redan hant tar jag detta med ro. Storsta problemet ar egentligen hur jag skall fa tag i malariamedicin.


Pa aterseende!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards